Log ind

Adgang til foreningens dokumenter døgnet rundt

Vi servicerer foreningen løbende med at lægge foreningens dokumenter tilgængelige, så både bestyrelse og beboere har adgang til foreningens dokumenter døgnet rundt. Dokumenterne; herunder vedtægter, generalforsamlingsreferater m.m. er dermed opdaterede og tilgængelige helt uden, at det kræver arbejde fra bestyrelsens side.

Fuldt overblik over foreningens økonomi

Inde i systemet vil I finde foreningens økonomirapporter, som er enkelt og brugervenligt sat op – inkl. scannede bilag.

Let håndtering af foreningens regninger til godkendelse

Bestyrelsen håndterer let og hurtigt godkendelse af foreningens regninger. Bestyrelsesmedlemmer modtager en e-mail indeholdende et link, hvorfra godkendelsen foretages. Derudover har bestyrelsen også mulighed for selv at sende bilag til godkendelse, præcis når det passer bestyrelsen. Alt sker digitalt og dermed hurtigst muligt, og I kan som bestyrelse også selv starte godkendelsen, uden bilaget skal indover administrationen først.

Andre fordele for foreningen

Der er mange fordele – et par af dem er:

  • Systemet indeholder opdaterede beboerlister, så bestyrelsen ikke skal holde styr på beboerkartoteket.
  • Kommunikationen fra bestyrelse til beboere bliver lettere, hvis systemet også tages i brug som foreningens hjemmeside.
  • Foreningen sparer tid – og porto
  • Foreningen får mulighed for flot og troværdig eksponering over for omverdenen
  • Der er adgang til hjælp på telefon eller e-mail

I kan få en hjemmeside – eller få flyttet jeres nuværende hjemmeside

Hvis I ikke allerede har en hjemmeside, så ligger der en skabelon klar til jer, som I let kan få en hjemmeside sat op i. Hermed vil I i tillæg til et professionelt ansigt udadtil have en hjemmeside med nøgledokumenter og økonomiske data direkte fra jeres administration.

Hvis I allerede har en hjemmeside og eget domænenavn, så har I mulighed for at få flyttet siden over og dermed opnå de fordele, der er ved at anvende skabelonen, der har adgang til jeres administrative oplysninger.

Har I brug for hjælp, er I velkomne til at kontakte os.

Wantzin Ejendomsadvokater

E-mail: info@wzn.dk

Telefon: 33 13 11 35

Log ind her

Dette siger vores kunder

Det handler om tillid. Tillid til, at administrationen klarer de praktiske emner i dagligdagen, rettidigt og med fornøden omhu. Tillid til, at administrationen besidder den nødvendige ekspertise og erfaring, når det gælder de større emner. Tillid til, at administrator sikrer foreningens interesser og er i stand til at sige os imod, hvis det måtte blive nødvendigt. Det er denne tillid, som AB Tove har til Wantzin Ejendomsadvokater.
– A/B Tove
I administration hos Wantzin Ejendomsadvokater oplever vi som bestyrelse rigtig god service og høj kvalitet i den leverede rådgivning. Vores faste team bestående af advokat, bogholder og sagsbehandler i forbindelse med overdragelser, forstår vores behov og andelsboligforening. Vi kan stole på at vi får en højt specialiseret rådgivning og det gør, at vi som bestyrelse kan give vores bedste anbefalinger til Wantzin Ejendomsadvokater.
– A/B Gilbjerggård
Et Fast Dedikeret Team! Wantzin Ejendomsadvokater har, gennem et årelang samarbejde med vores andelsboligforening, et godt kendskab til vores værdier, hvilket sætter dem i stand til at tage initiativer på egen hånd, da vi ved, det gøres i vores ånd med den juridiske indsigt vi ikke har. Wantzin Ejendomsadvokater er også gode til at give os følelsen af særbehandling. Vi har faste kontaktpersoner, som er dedikeret til os. Det gør, at vi ikke skal forklare os fra gang til gang. Vi kan medgive Wantzin Ejendomsadvokater de bedste anbefalinger til andelsboligforeninger som ønsker at sikre sig bedst mulig juridisk og økonomisk rådgivning.
– A/B Strand
Hurtig reaktionstid og rådgivning af høj kvalitet. Vi er i administration hos Wantzin Ejendomsadvokater og er yderst tilfredse med samarbejdet. Reaktionstiden fra både advokat, bogholder og sagsbehandler i forbindelse med overdragelser er meget hurtig og rådgivningen af høj kvalitet.
– A/B Vilhelm
Vi har ved AB Stenhuggergården anvendt Wantzin Ejendomsadvokater som administration og advokatbistand i mere end 50 år. Man føler at medarbejderne lige fra flytteansvarlige, bogholdere og advokater møder en i øjenhøjde og giver kompetent rådgivning. For os et anbefalingsværdigt bekendtskab.
– A/B Stenhuggergården
Advokat Nicholas Wantzin, som er tilknyttet vores boligforening, har udover det administrative, været os en stor hjælp med de interne stridigheder og problemer der har været i foreningen. Vi er meget trygge og tilfredse med vores samarbejde med Nicholas Wantzin og Wantzin Ejendomsadvokater.
– A/B Kratlodden
Advokat og ikke kun administrator. Som en velfungerende andelsboligforening er vi glade for, at samarbejde med en professionel administrator, som samtidig er advokat. Det er bestyrelsens oplevelse, at Wantzin Ejendomsadvokater er dygtige advokater som er interesseret og engageret i at hjælpe vores andelsboligforening.
– A/B Nansensborg

Wantzin nyheder

Se flere nyheder her

Energibesparelse i ejendommen

Øgede tiltag for energibesparelse i ejendomme er mere end nogensinde blevet relevant. Nogle ejendomme er allerede begyndt at få set på…

Læs mere

ABF´s landsmøde

Den 1. oktober 2022 afholdte ABF deres landsmøde, hvilket gennem en årrække er sket hvert 4. år. På det netop afholdte…

Læs mere

Byggesagsadministrator søges

Byggesagsadministrator til andels- og ejerforeninger samt udlejningsejendomme søges. Vil du være en del af en spændende virksomhed med kontor i centrum…

Læs mere