Adgang til foreningens dokumenter døgnet rundt
Vi servicerer foreningen løbende med at lægge foreningens dokumenter tilgængelige, så både bestyrelse og beboere har adgang til foreningens dokumenter døgnet rundt. Dokumenterne; herunder vedtægter, generalforsamlingsreferater m.m. er dermed opdaterede og tilgængelige helt uden, at det kræver arbejde fra bestyrelsens side.
Fuldt overblik over foreningens økonomi
Inde i systemet vil I finde foreningens økonomirapporter, som er enkelt og brugervenligt sat op – inkl. scannede bilag.
Let håndtering af foreningens regninger til godkendelse
Bestyrelsen håndterer let og hurtigt godkendelse af foreningens regninger. Bestyrelsesmedlemmer modtager en e-mail indeholdende et link, hvorfra godkendelsen foretages. Derudover har bestyrelsen også mulighed for selv at sende bilag til godkendelse, præcis når det passer bestyrelsen. Alt sker digitalt og dermed hurtigst muligt, og I kan som bestyrelse også selv starte godkendelsen, uden bilaget skal indover administrationen først.
Andre fordele for foreningen
Der er mange fordele – et par af dem er:
- Systemet indeholder opdaterede beboerlister, så bestyrelsen ikke skal holde styr på beboerkartoteket.
- Kommunikationen fra bestyrelse til beboere bliver lettere, hvis systemet også tages i brug som foreningens hjemmeside.
- Foreningen sparer tid – og porto
- Foreningen får mulighed for flot og troværdig eksponering over for omverdenen
- Der er adgang til hjælp på telefon eller e-mail
I kan få en hjemmeside – eller få flyttet jeres nuværende hjemmeside
Hvis I ikke allerede har en hjemmeside, så ligger der en skabelon klar til jer, som I let kan få en hjemmeside sat op i. Hermed vil I i tillæg til et professionelt ansigt udadtil have en hjemmeside med nøgledokumenter og økonomiske data direkte fra jeres administration.
Hvis I allerede har en hjemmeside og eget domænenavn, så har I mulighed for at få flyttet siden over og dermed opnå de fordele, der er ved at anvende skabelonen, der har adgang til jeres administrative oplysninger.
Har I brug for hjælp, er I velkomne til at kontakte os.
Wantzin Ejendomsadvokater
E-mail: info@wzn.dk
Telefon: 33 13 11 35
Log ind her
Your browser does not support the iframe element